ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: بازنشستگان سرمایه های ارزشمند سازمان تامین اجتماعی هستند

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/23, 17:48
    Arshia

    بازنشستگان سرمایه های ارزشمند سازمان تامین اجتماعی هستند

    مدیرکل تامین اجتماعی ایلام از بازنشستگان به عنوان سرمایه های ارزشمند سازمان یاد کرد و گفت: بازنشستگان باید تجربیات مفید خود را که طی سالهای خدمت و عمر خود کسب کرده اند، به نسل جدید منتقل کنند زیرا استفاده از تجربیات این افراد برای پیش بردن اهداف سازمان مفید و ارزشمند است.
    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محسن محمودی در مراسم پیاده روی پیشکسوتان ایلام که همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان و در راستای اجرای برنامه ورزشی “نسیم سلامت” برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تامین اجتماعی استان ایلام به خود افتخار می کند که به ۳۰ هزار بازنشسته، بازمانده و از کار افتاده ارائه خدمت می کند و تلاش می کند در این راستا از هیچ تلاشی فروگذاری نکند.
    وی خاطر نشان کرد: مسئولیت فردی که از محیط دولتی یا غیر دولتی بازنشسته می شود، به پایان نرسیده است و باید درعرصه خدمت به مردم بیشتر از شاغلین خود را مسئول بداند زیرا انسان در طول حیات و زندگی در قبال خود و جامعه مسئول است.
    مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های ملت انقلابی ایران در دفاع از کیان اسلام و میهن اسلامی است و این هفته فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های این دوره پر افتخار انقلاب اسلامی به نسل جوان است.
    مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام نیز در ادامه این گفت: استفاده از تجربیات بازنشستگان، مسیر رسیدن به اهداف پیش روی سازمان را هموارتر می‌سازد.
    دکترکریم لاله ماژین اظهار داشت: بازنشستگی نه تنها از کار افتادگی نیست بلکه افتخاری است که یک فرد توانسته سالهای زیادی از عمر خود را در خدمت به جامعه و مردم سپری کرده باشد از اینرو استفاده از تجربیات آنان در جهت رسیدن به اهداف سریع سازمان بسیار تاثیرگذار است.
    وی ادامه داد: اجرای این برنامه‌ها توسط سازمان تأمین اجتماعی جلوه‌ای از توجه و تقدیر از بازنشستگان و عنایت ویژه به این قشر را نشان می دهد.
    دکتر لاله ماژین با اشاره به اهداف سازمان در قبال افراد تحت پوشش بیمه گفت: سازمان همواره تلاش کرده است ورزش همگانی را در بین سالمندان رایج کند و تاکنون توانسته است با تعامل دستگاه های اجرایی استان در این راستا قدم های مثبتی را بردارد.
    وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، سازمان تامین اجتماعی تلاش کرده است در راستای پیش بردن اهداف و اجرای طرح نسیم سلامت در بین بازنشستگان از طریق برگزاری مسابقات ورزشی زمینه نشاط و تفریح را برای این عزیزان فراهم کند و امیدواریم این برنامه ها تداوم داشته باشد.
    مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام تاکید کرد: انجام ورزش های گوناگون علاوه بر آن که از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند و نقش پیشگیری را به عهده دارد، همواره در درمان بسیاری از بیماری ها موثر واقع می شود و به نوعی یک نقش درمانی را برعهده دارد.
    دکتر لاله ماژین افزود: ورزش نه تنها برای سلامتی بدن مفید است بلکه تاثیرات موثری در تقویت روان و اعصاب ایفا می کند.
    وی دفاع مقدس را یکی از برجسته ترین مباحث در طول تاریخ انقلاب اسلامی ذکر کرد و امنیت و آرامش امروز مردم را مدیون رشادت های شهدای گرانقدر دانست.
    مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام نیز در ادامه گفت: سلامت و امنیت دو رکن اصلی در جامعه هستند.
    علیرضا زرگوش، تصریح کرد: تامین امنیت و سلامت در جامعه یکی از زمینه های اصلی برای رشد و توسعه همه جانبه است که مورد توجه و تاکید دین مبین اسلام و جوامع بشری است.
    وی عنوان کرد: انسان و جامعه سالم می تواند با امنیت و آرامش در راستای برآورده کردن نیازهای خود و جامعه تلاش کند که این روند در صورت استمرار به توسعه و پیشرفت هر چه بهتر آن جامعه کمک خواهد کرد.
    وی افزود: حضور پیشکسوتان در خانواده باعث تقویت بنیاد خانواده می شود زیرا رکن اساسی در جامعه نهاد خانواده است.
    گفتنی است؛ در پایان این همایش از تعدادی از بازنشستگان، مستمری بگیران و از کار افتادگان استان، با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.


    http://www.tamin.ir/News/Item/32450/2/32450.html

مجوز های ارسال و ویرایش